Jak půjčovna funguje

Vážení zákazníci,

v naší půjčovně najdete potahy na židle, rautové sukně, ubrusy, běhouny stůl, různé svícny a vázy, ale i další zboží potřebné pro Váš den „D“. Naše půjčovna se stále rozrůstá, takže v případě, že byste měli zájem o půjčení určitého zboží, ale nenašli jste jej u nás v nabídce, tak nás neváhejte kontaktovat, rádi pro Vás zboží zakoupíme a následně Vám zapůjčíme.

Půjčovna se řídí všeobecnými obchodními podmínkami, prosíme o její přečtení, vytvořením objednávky souhlasíte s jejím zněním.

 

I. Cena

Cena za pronájem je vždy uvedena přímo u zboží a je uvedena za celou dobu pronájmu (obvykle 5 dní, či dle domluvy).

 

II. Vyzkoušení zboží

Na vyžádání je možno zaslat vzorek zboží k vyzkoušení zdarma, platíte pouze poštovné a vratnou zálohu v hodnotě plné ceny zboží. Po vrácení zboží v pořádku k nám je Vám záloha zaslána zpět na účet.

 

III. Objednávka a rezervace zboží

Zboží, které si přejete zapůjčit, vložte do nákupního košíku a zadejte potřebný počet kusů. Vyplňte Vaše údaje a vyberte způsob dopravy. Nezapomeňte napsat datum, na kdy si přejete věci zapůjčit! Po přijetí objednávky Vám přijde automatický email se shrnutím objednávky. Jakmile objednávku zkontrolujeme, zda jsou věci na Vaše datum k dispozici, zašleme Vám zálohovou fakturu, která činí 25% z celkové částky za pronájem.

 

IV. Smlouva o nájmu a vratná kauce

Vratnou kauci nevyžadujeme, ale sepisujeme smlouvu o pronájmu. Jsou zde uvedeny termíny dodání pro obě strany, cena za půjčení, ale také sankce v případě zničení zboží.

Smlouvu stačí uzavřít elektronicky prostřednictvím emailu, ale budeme potřebovat i sken Vašeho obřanského průkazu (samozřejmě na OP si můžete zakrýt třeba Vaše rodné číslo).

 

V. Odeslání a převzetí zboží

Zboží zasíláme přes přepravce PPL, řidiči doplatíte zbytek částky za pronájem plus dopravné na dobírku. U sobotních akcí odesíláme obvykle ve středu, PPL většinou doručuje ve čtvrtek. Na jiném termínu odeslání se lze domluvit. U akcí v jiné dny zasíláme také několik dní předem.

Druhou možností je si věci vyzvednout u nás na adrese Přáslavice 40 (asi 8 km od Olomouce). Nejedná se o provozovnu, proto je nutné se pár dnů před vyzvednutím domluvit na termínu převzetí, aby Vás zde někdo očekával. Zboží si můžete osobně vyzvedávat od čtvrtka, či dle domluvy. Předem nám dejte vědět den a přibližný čas převzetí, aby Vám měl kdo zboží vydat (mailem, telefonicky či SMS).

Křehké zboží (skleněné vázy, svícny,..) nezasíláme, je možné pouze osobní převzetí!

Zboží vždy po obdržení zkontrolujte, zda je v pořádku a pokud by byl nějaký problém, ihned nám volejte či napište. Na pozdější reklamace po termínu akce nebude brán zřetel a je bráno, že jste zboží obdrželi v pořádku.

 

VI. Vrácení zboží

Zboží vracíte osobně nejpozději v pondělí po akci opět na naší adrese Přáslavice 40. Opět jsou tím myšleny páteční a sobotní akce, jinak dle domluvy.

Při zasílání zboží přes PPL je zboží nutno zaslat co nejdříve zpět, tedy u pátečních a sobotních svateb nejpozději v pondělí, jelikož zboží musí být dispozici pro další zákazníky. Zboží zpět zasílejte přes Českou poštu jako balík do ruky, či přes PPL, DPD, apod. Je možné u nás objednat zpáteční svoz, nicméně nejsme schopni říct předem, v kolik řidič PPL k Vám dorazí.

 

VII. Zrušení rezervace

Do 14 dní po zaplacení rezervační zálohy můžete odstoupit od smlouvy. Poté je již rezervační záloha nevratná a to právě z důvodu, že Vám rezervuje vybrané zboží na Vámi vybrané datum. Pokud ale například svatbu posunete na příští rok, rádi Vám zálohu odečteme v dalším pronájmu.

Od smlouvy můžete samozřejmě odstoupit i po 14denní lhůtě, ale již s těmito storno poplatky:

  • V případě zrušení rezervace více jak 30 dnů před akcí propadá rezervační záloha.
  • V případě zrušení 15-29 dní před akcí je účtováno 50% z celkové částky za pronájem.
  • V případě zrušení 14-8 dní před akcí je vám účtováno 75% z celkové částky za pronájem.
  • V případě zrušení do 7 dní před akcí je vám účtováno 100% z celkové částky za pronájem.
  • V případě nepřevzetí zásilky, kdy je vám předmět nájmu již odeslán na adresu, je účtováno 100% z ceny za pronájem plus dopravné.

 

VIII. Zacházení se zbožím

Prosíme, abyste zacházeli se zbožím tak, jako by mělo být Vaše. Prosíme tedy, abyste se zbožím zacházeli opatrně nejen kvůli nám, ale hlavně i kvůli Vám, jelikož Vy budete ti, kdo budou muset případnou škodu uhradit. Například roztrhané, propálené potahy, ubrusy, atd. a nevyčistitelné skvrny způsobí, že budeme muset dané zboží vyřadit a po Vás budeme požadovat zaplacení hodnoty daného zboží.

Mašle vracejte vždy rozvázané, v ideálním případě alespoň trochu poskládané.

Nevracejte mokré zboží, hlavně ne textil (potahy, ubrusy,…), i když je to třeba polité vínem, tak je vysušte, než pošlete zpět. Textil pak začíná velmi rychle plesnivět!

Potahy na židle, ubrusy, mašle, atd. neperete, nečistíte, vracíte je použité.

Svícny apod. vracejte čisté, očištěné od vosku, vázy a další zboží umyté. Vosk nejlépe odstraníte horkou vodou, do které chvíli svícny namočíte. Určitě nepoužívejte drátěnku, prosím!

Pokud jsou židle špinavé, nejdřív je otřete, než na ně potahy navléknete. Z rubové strany jdou potahy velmi špatně čistit, takže pokud potahy navléknete na židle ze sálu, co se použijí jednou za 5 let a jsou špinavé, zašpiníte tím i potah, který nepůjde vyčistit, nebo jen velmi těžko a my budeme nuceni Vám účtovat pokutu za čištění navíc. To samé platí pro stoly a ubrusy či případné další zboží.

Dále upozorňujeme, že to, že nevybíráme vratnou zálohu, je z důvodu, abychom Vám nepřidávali další starosti s placením zálohy, když třeba peníze momentálně potřebujete na něco jiného. Jelikož se Vám s tímto snažíme vyjít vstříc, tak bychom na oplátku ocenili vstřícnost při jednání ohledně úhrady škody z Vaší strany, pokud taková situace nastane, i když to není příjemné ani Vám, ale ani nám. Pro tyto případy je proto sepisována smlouva o nájmu, kde jsou uvedeny sankce za zničení dekorací, apod. a tudíž veškeré sankce ze smlouvy plynoucí jsou vymahatelné.  

Samozřejmě v případě, kdy už by došlo k nevratnému zničení zboží a Vy jste jej museli platit, rádi Vám jej po zaplacení zničeného zboží a poštovného zašleme na Vaši adresu a zboží si můžete ponechat.

Zpět do obchodu